RSS

Oude sieraden!

13 Mrt

Iedereen heeft er wel één. Zo’n oude sieradendoos die al in geen tijden gebruikt is. Ik ook, en ik heb de mijne pas weer teruggevonden. In deze post wil ik wat foto’s laten zien van mijn sieraden die daarin zitten!

CIMG4220

Dit is dus de doos. Hij is van hout gemaakt en ik heb hem ooit gekocht bij een vintage kraampje op een rommelmarkt.

CIMG4217

Eigenlijk valt mijn troep wel mee! Ik had een doos verwacht die nauwelijks meer dicht kon. Dat kan dus nog, maar het vereist wel wat pas- en meetwerk.

CIMG4218

Close-up

CIMG4195

Mijn schattige horloges! Dit zijn ze allemaal, en zoals je merkt draag ik ze echt nooit. De eerste is van ‘Elle’ en heb ik ooit voor mijn verjaardag gehad. Omdat ik bijna geen outfits heb in deze kleuren, wordt dit horloge zelden gedragen. Zonde eigenlijk! Het middelste horloge is van mijn moeder geweest. Zij droeg hem niet meer en dus kreeg ik hem. Dit horloge vind ik erg mooi, maar niet geschikt om te dragen – het ‘lusje’ is er afgevallen. Het laatste is een zomer item. Deze heb ik nog maar een jaar, en hij is van het vrij onbekende merk Chameleon.

CIMG4196

Deze armbandjes komen uit Barcelona. Ik heb ze gekocht bij een klein sieradenkraampje  en draag ze eigenlijk nooit (eerlijk gezegd wist ik niet eens dat ik ze had). Maar ik ga ze wel weer gebruiken!

CIMG4198

Wat een raar ding. De parels (plastic bollen met glimmend papiertje) zijn helemaal afgebladderd en het metaal zit helemaal in de klit. Dit gaat hem dus echt niet worden!

CIMG4199

Deze armband kan ik me nog wel herinneren. Het is een cadeau geweest van mijn moeder, gekocht bij een actie van Pink Ribbon. Hij is te groot voor mijn pols, dus ik wilde hem bewaren tot later. Alleen pas ik hem nu nog steeds niet…

CIMG4206

Dit is mijn enige paar oorbellen. Het zijn schuifdingetjes, want ik heb geen gaatjes. Ik heb deze ooit bij Bijou Brigitte gekocht voor een bruiloft, maar ze knelden flink en dit soort oorbellen zijn nooit een doorslaand succes geweest bij mij. Ik vind ze er wel heel leuk uit zien overigens!

CIMG4209

Weer een sieraad van de Bijou Brigitte. Deze neon-armband paste erg leuk bij een felroze jasje, maar dat past allang niet meer en zodoende is ook de armband vergeten. Voor de zomer ga ik hem weer lekker dragen!

CIMG4215

Dit setje is van de Intertoys. Er zat ooit nog een soort elastieken koord bij, maar dat vond ik nou niet al te charmant. Op zich zijn dit best leuke armbandjes. Ik vind het alleen erg jammer dat je zo goed de eindjes van het draadje ziet. Een beetje slordig!

 

Dat waren mijn oude sieraden! Ik heb ze niet allemaal beschreven want over sommigen valt echt niets te zeggen (dit is een reclame-armband. Doei!). Ik ben heel blij dat ik weer wat leuke sieraden terug gevonden!

 

 

 
2 reacties

Geplaatst door op 13 maart 2014 in accessoires

 

Tags: , ,

2 Reacties op “Oude sieraden!

  1. cominaaa

    15 april 2014 at 14:09

    Dankje :) Ik vind ‘m ook heel leuk!

     
  2. Lotte

    14 maart 2014 at 16:14

    Geniale sieraden!! Ik vind vooral die neon-peace armband leuk, omdat ie lekker fel is!

     

Geef een reactie

 
